Blogger Backgrounds

Thursday 24 November 2011

TaufiQ takut LocenG

Assalamualaikum...hai kengkawan....disebabkan xde benda nk buat..anak pun dah tido...ape lagi karang blog la kan,,hihi....nak luah rasa pelik sebenarnye,,huhuhu...cuba korang tengok gambar bwh ni :

ni mainan yg ada bunyi loceng tu...
Rasanye xde ape yg pelik pun kan pd mainan ni,,,mainan ni aku beli minggu lps kt econsave rm2.50...saje nk test Afiq suka x pd bunyi,dy alert x..dengan kata lain dy dengar x...huhu...memula tu bile aku main jer mata dy mcm tercari2,,pastu kpla dy tergoyang2 ..huhu takut aku tengok..bkn ape bunyi je benda ni kpla ngan mata dy mcm tergoyang2..aku takut jd badi je..pas pd tu.terus simpan je,,x main dah....

syok tengok upin &ipin

Nak jadikan cerita..nampak x gmbr sebelah kiri..khusyuk je dy duk tengok tV....sampai mulut tenganga,,hihi,,,ni lebih kurang mcm tok ma dy la ni,,ala mama dy pun same kalo khusyuk sgt tengok tv..kikiki...
Bile aku dah siap2 kemas ,,aku nk ler main ngan si kecik ni,,so aku ambik la loceng yg aku simpan tu nk try kot2 dy dah boleh main ngan loceng tu,,,,,Bile aku goncang goyang jer loceng tu bunyi,,,Mak aihhh terkejut aku tetiba taufiQ nangis sbb terkejut terus jatuh dr bantal tempat dy baring tu..huhuhu...xpernah dy dy nangis camtu,,huhu,,,pelik betolll,,,jd tanda tanye,,ape yg x kena nganloceng tu???????? bile tengok dy nangis camtu..aku terus simpan lam store,xmoa main dah,,takut jd ape2..huhuhuhu...
Lastnyer..main ngan dy tanpa ada alat mainan ..huhu....nasib baik nangis kejap jer...hehehe....
Video geLaK Tawa TaufiQ
taufiq suka sgt kalo buka baju..hehehe..sejuk gamaknyer..hihihi..mama dah x risau pasal loceng tu dah bila tengok anak mama gelak ..hehehe..gelak sampai sedu.huhu,,,bile berenti main,,mengeluh pjg si kecik ni..hehehe..cayang anak mama..MMMuuuaaahhhhhh....

P/s :Agaknye TaufiQ nk mainan yg mahaL2 kot..kikiki.....


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Kisah Kami ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...