Blogger Backgrounds

Saturday 7 July 2012

LUAHAN HATI SI IBU

Assalamualaikum...Buat pertama kalinya aku rasa sakitnya hati, walaupun aku tahu itu juga adalah ada kecuaian diri aku sendiri..alkisahnye .... semperna hari guru,,biasalahkan ada makan2..so bila ada makan2 mesti la xcted nk bergambar ,,,kejadiannye bermula disini la..aku yang empunya kamera.aku , aku ambik la gamabr...tp sblom tu aku dah gtau..."cikgu2 gambar ni nanti sy upload dlm FB yer"....time aku ckp camni xde la mulut yang nk ckp eh gambar sy xyah la msk fb......tp setelah sekian lame slps kejadian aku pun upload la kt FB tanpa tapis2 gambar yang mybe ada org yg xsuka...then....slps sminggu aku upload...msh ok...tetibe time aku x g skolah ada plak ada yg bgtau suh padam "org tu " marah2...haish.....kecoh betol...so aku delete je smua..1 album tu...aku aku geram sgt..ada lak cikgu lain perli2 aku ni...kononnye peringatan untuk diri sendiri....eleh..blah la ..terus terang jelah....bukan aku kisah pun....MOOD :::: GERAM...

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Kisah Kami ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...