Blogger Backgrounds

Monday 11 June 2012

Ayam bAru jaGa Dari TiduR

tok ! Tok !!!!..... Assalamualaikum... mak haisssh...berhabuknye bloG ni...ish..ish....bizi bebeno super mak neh....kikiki....hmmm..setelah sekian lama tuan bloG ni menyepi kini muncul kembali....=))
Nk mula dr mane pon xthu, coz dah lame sgt xwat entry...huhuhu..
  • pertama skali..syukur Alhamdulillah boboboi kami dah 10bln...lagi 2 bulan genaplah setahun..sekejap je kan masa berlalu.hah nk tengok gambar boboy kami...nanti entry akan dtg la yerk....mls nk upload ag...

  • Sebelum coret kisah kami... luahan prasaan dulu boleh...!!!??? hehe...aku sebenarnye baru jer abes interaksi ke 2 kt IPG Bangi..org cuti skolah g melancong kite plak msk belajar...huhuhu.sgT penat, sgT sTress...boleh katakan tiap2 hari aku sakit kepala..huhuhu..assigment banyak sgt..tp kalo nk ikutkan x banyak mane pon..huhuhu...yang best interaksi ni, aku dapat jumpa kawan2...dapat jumpa lectr....and kalo korang nk tahu dua minggu interaksi ni..aku bawak bekal dari umah...hebat x aku...kui..kui...bkn ape, hr pertama tu aku beli tp mkn x abes..rs x berbaloi plak,bayar mahal tp mkn x abes..so baik aku msk sendiri...kini abes sudah interaksi..bermula la tugas di skolah plak....

  • sekian......sambung nanti k.....nk tidoooo.....bubai......






♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Kisah Kami ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...